Day 1-3/ 家人来日

Oct 4

I did ecsactry told him what kind I like. 

Here u go what I got you. 

Yay! Bingo. Lil eary my bday gift. This time he did GJ!

Ofcouse just stnless. About$30 very enaf for me right now 

Party of My bday and welcome back. At izakaya. 

Dinner together long time no see. 

お店の呼びベルがおもしろいー場所にあったので記念撮影

Day2 October 5

Tega swamp 

dinner at Kashiwa 

Kashiwa St

Day 3 

October 6 at Kirin beer factory  at Toride Ibaraki 

試飲タイム

席に名前あった

今度は何にしようかな

私の#1は工場ビール #2はこれ 

ビール馬鹿の豆氏は私とちょうど逆

豆氏の#1

注ぎ方レクチャーもあり サンプルも飲めてご機嫌

二人でフリービアー6+1=7杯飲めました

工場内

興奮して空腹に、工場となりのラーメン屋さん

美味しかったしお値段も手頃で笑顔

He's usually grampy but be good smail.coz love miso ramen and this ramen inexpensive. Usually Japan ramen expensive like almost $10

We have ramen rules It is over ¥700 ramen no thanks.